<$BlogRSDURL$>

woensdag, september 29, 2004

L33t 

Ik ben best wel nieuwsgierig hoe vaak dit blog bezocht wordt. Daarom heb ik twee tellers opgenomen, het pieleke aan de voet van het blad verwijst naar Netstat en hier rechts verwijst iets naar CQ Counter. Klik gerust op de links, het zijn openbare tellers.

Je kunt in die statistieken ook zien met welke zoekmachines onbekende mensen dit blog vinden, en helemaal spannend is dat je kan zien welke zoektermen ze gebruiken. Vaak zijn dat sexueel getinte termen, en dat klopt gedeeltelijk, want een Kabouter is niet altijd van steen. En ik vind het wel best als iemand op zoek naar "naakte man in bos" hier terecht komt, al zal de bezoeker niet altijd het gewenste aantreffen.

Bij het woord voor "op genot gerichte handelingen met jonge minderjarigen" dat ik in deze post gebruikte breekt mijn kabouterklomp. En daar wordt verbazend vaak naar gezocht, dus dat woord heb ik maar in L33t, velen wel bekend van de V1agr A spam, omgecodeerd. Liefhebbers van ogghmjm kunnen wat mij betreft de boom in.


Naar boven geroepen: Een reactie posten