<$BlogRSDURL$>

woensdag, september 29, 2004

Bwaah 

Plaatje: kattenhaarbalNou was ik gisteren net zo trots op mezelf, dat ik cat bits voor DéPé de Logé had gekocht, en dat stimuleert de natuurlijke uitscheiding van ingeslikte haren. Ik had me niet afgevraagd wat die natuurlijke uitscheiding dan wel inhield. Hij vond ze in ieder geval erg smakelijk, die snoepjes.

Vanavond ontdekte ik wat DéPé de Logé onder natuurlijke uitscheiding verstaat. Niet het gebruikelijke achteruitlopend uitkotsen van een haardrol in schuim, nee. Een kwartier nadat hij zijn schaaltje paté met zeevif naar binnen had gewerkt kwam het er dampend en iets slijmerig in zijn geheel weer uit, vermengd met wat haarslierten. En waarom moeten die malle beesten nou altijd net alle luiken openzetten als ze op het kleedje zitten!? Een héél huis met harde vloerbedekking, een riant balkon, en toch weer wap, alles op het sisal.

Maar kwaad kan je niet worden op zo'n diertje, en terugsturen kan ook niet meer, want ik heb hem twee weken geleden officieel geadopteerd. Weet iemand een goeie nieuwe naam voor hem?


Naar boven geroepen: Een reactie posten