<$BlogRSDURL$>

woensdag, mei 05, 2004

YKINMK 

Als Kabouter zijnde zie ik natuurlijk nooit iets bij massale evenementen. Mijn hart sprong dan ook op toen ik de Shoulder Riding Club in Vancouver, Canada ontdekte. Maar ik zit niet helemaal in de doelgroep, vrees ik, want: Riders wanted Any ladies who enjoy shoulder riding are encouraged to contact me. Whether you need a set of shoulders to ride at a rock concert so you get the best view in the house or whether you simply want to do some riding for the fun of it, let me know. I love meeting people who find fun in this wonderful sport. En als je op de 'Pay-per-view' link klikt komt de verborgen agenda tevoorschijn. Daar ga ik dus niet naar toe linken, dat moet je zelf maar weten. En de laatst aangekondigde clubbijeenkomst is van 4 februari 2004, dus de voorzitter zal wel door zijn rug zijn gegaan. Ik zie het nog geen olympische sport worden.
Naar boven geroepen: Een reactie posten