<$BlogRSDURL$>

woensdag, mei 19, 2004

Perzikbloesem Waanzin 

Als het wat al te somber dreigt te worden hier op het balkon mag ik graag een Meisjesblog lezen, ter ontspanning en opvrolijking. Een hele mooie is die van Meentje, persoonlijke observaties in een mooie layout waar je flink in moet rondklikken om alle plaatjes en dingetejes naar boven te halen. Soms zijn haar schrijfsels wat verontrustend, zoals die van gisteren
Bijna elke nacht voel ik onder de huid van mijn rechter dij beestjes krioelen. Meestal niet langer dan vijf minuten maar dat zijn er wel vijf teveel. Als het zich vannacht weer voordoet, neem ik ze te graze. En nie zo'n bietje oknie. Wat heb ik daarvoor nodig? Ongediertebestrijdingsmiddel of mesjes...
maar wat doe je daaraan als Kabouter met een beperkte actieradius? Een linkje in haar reageerding zetten naar een artikel over delusional parasitosis is ook weer zo wijsneuzerig. Link
Naar boven geroepen: Een reactie posten