<$BlogRSDURL$>

maandag, mei 17, 2004

Multikul 

Wekelijks wordt De Gezonde Roker, het periodiek van Theo van Gogh, hier op de electronische deurmat gegooid. Bijna altijd goed voor een grijns. Soms voor een gaap, als hij weer over "de Goddelijke Kale" begint, en soms voor het samentrekken van de tenen, want het is eerder de volle vuist dan het rapier die Theo hanteert, en die wil wel eens in het gezicht van de onschuldige toekijker terecht komen. Maar het is gratis, en je krijgt er ook nog Ebru Umar en Bernadette de Wit bij ook. Plus een stoetje van Verontwaardigden, die bijvoorbeeld te keer gaan tegen de wandaden van de Linkse Kerk en tegen de misstanden binnen de rechterlijke macht. Als ik die lees zet ik altijd even mijn alufolie petje op, want je kan nooit weten. Bernadette de Wit heeft in de laatste aflevering een enquete geplaatst over de muliculturele samenleving. Ik ben dol op enquetes, dus ik heb hem ingevuld en nog teruggestuurd ook.
Naar boven geroepen: Een reactie posten