<$BlogRSDURL$>

donderdag, mei 06, 2004

Indruk maken in 60 seconden 

Eigenlijk moet ik iets over John Kerry schrijven, want die begint zo langzaam aan behoorlijk zielig te worden. Z'n tegenstander is de slechtste zittende president sinds Herbert Hoover, en nog kan Kerry geen deuk in een pakje boter slaan in de polls. Omdat hij een nietszeggende man is, zou je zeggen, of een 'Bush-Light' zoals veel democraten beginnen te vrezen. Nee, volgens zijn campagnevoerders omdat hij aangevallen wordt op zijn verleden. En daar stellen ze zich teweer tegen met deze reclamefilmpjes (teiltje bij de hand houden als je ze wilt bekijken). Om die spots uit te kunnen zenden is erg veel geld nodig, zoveel geld dat de bedelmails zelfs de oceaan overstromen en bij een vriendin in haar mailboxje terecht komen. Die stuurde het mailtje weer door - Is dit iets voor je blog? - naar mij. Het lukte me niet om de HTML van het mailtje langs Blogger te krijgen, ik mocht onder andere niet naar externe CSS verwijzen van hen, en tijdens het wild knoppendrukken kwam ik ineens hierop terecht. Op een wonderlijke manier zegt het ene iets over het andere.
Naar boven geroepen: Een reactie posten